joi, 11 decembrie 2014

Anunturi in ziare nationale prin Mediapress Advertising

De curand am intrat intr-un proces cu un fost proprietar al masinii mele si nu stiam cum sa dau de el. Am fost indrumat ca pentru a completa procesul de judecata legal, ar trebui sa public un anunt in ziare nationale, mai exact o citatie prin care paratul sa fie instiintat de dosarul inaintat de mine judecatoriei.

Mi-ar fi fost destul de complicat sa mai fac cateva drumuri pentru a publica un anunt in ziar si pentru a avea certitudinea ca acesta va aparea la data indicata de mine, asa ca am cautat ale posibilitati de publicare a anuntului. Mergand din pagina in pagina, am dat de site-ul www.anunturiziarenationale.ro, detinut de catre Mediapress Advertising, companie care din cate am citit s-a aflat pe locul 1 in topul agentiilor de mica publicitate din Romania in anii 2011, 2012 si 2013.

Inca nu aveam destula incredere ca lucrurile stau chiar asa, acesta fiind motivul pentru care am dorit sa caut mai multe detalii despre acestia. Aceste lucruri mi s-au confirmat, diplomele lor fiind postate pe pagina de Facebook si in mai multe articole si comunicate de presa pe diferite bloguri sau site-uri de nisa.

Metodele de plata sunt foarte variate, asa ca nu trebuia sa fac absolut nici un drum pentru a publica anuntul in ziar. Pentru publicare am ales sa dau anunt in ziarul Click, acesta fiind unul dintre cele mai importante ziare din punctul meu de vedere, asa ca am trecut la fapte si am inceput sa completez formularul publicat pe site-ul despre care tocmai v-am vorbit.

Publicarea se realizeaza in cativa pasi simpli, fiindu-mi posibil sa va explic intreg procesul printr-un singur infograph :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu